}
Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

ΑΙΓΙΝΑ: Αυτή είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ; – «Τζόβενο» για να οδηγάει ταχύπλοο… «Ετοιμοθάνατος» για να φυλακιστεί!!! – Πιστοποιητικά με 10 ευρώ δίνει ο γιατρός!!! (ΒΙΝΤΕΟ)

Μια εβδομάδα μετά το τραγικό δυστύχημα στην Αίγινα με τέσσερις νεκρούς, παραμένει ένα από τα μεγάλα ερωτήματα: πώς ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος, χειριστής του ταχύπλοου που εμβόλισε τη λάντζα, ανανέωσε το δίπλωμα του, από τη στιγμή που έχει σοβαρά προβλήματα υγείας.
Όπως ο ίδιος υποστηρίζει: 
“Πάσχω από σύνδρομο αποφρακτικής άπνοιας ύπνου, αρτηριακή υπέρταση, συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια και χρόνια νεφρική ανεπάρκεια. Λαμβάνω χρονίως φαρμακευτική αγωγή και χρησιμοποιώ μηχάνημα ύπνου με παράλληλη χρήση οξυγόνου σε παροχή 3 λίτρα ανά λεπτό, κατά τις ώρες ύπνου από τριετίας. Η καθημερινή χρήση των παραπάνω είναι απαραίτητη για την επιβίωσή μου”.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του βίντεο, ο γιατρός που ανανέωσε το δίπλωμα του χειριστή, είπε μεταξύ άλλων: “Δεν θυμάμαι να του έχω δώσει εγώ άδεια… Άμα είχε τεράστια προβλήματα δεν υπήρχε περίπτωση να πάρει χαρτί. Μπορεί να πλαστογράφησε την υπογραφή μου και τη σφραγίδα μου…”.
Όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ, ο ίδιος γιατρός δέχεται να δώσει πιστοποιητικά υγείας, με αμοιβή 10 ευρώ και χωρίς εξέταση.
Δείτε το σχετικό βίντεο:

Πηγή

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Μήνυμα από τον "διαχειριστή" του ιστολογίου  ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ : Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε. Δεν είμαι δημοσιογράφος, αλλά ένας απόστρατος αξιωματικός της Π.Α. που αποφάσισε να κάνει αυτό που δεν κάνουν οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Θράκη μας Κινδυνεύει

Η Θράκη μας Κινδυνεύει