}
Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

«Ο γιος σου σκότωσε κάποιον με το αυτοκίνητο και δώσε 50.000 για να καθαρίσει»! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!


Αποτέλεσμα εικόνας για εκβιασμός

Όλο και πληθαίνουν τα κρούσματα όπου διάφοροι επιτήδειοι προσπαθούν να τρομοκρατήσουν ανυποψίαστους πολίτες για αγαπητά τους προσωπα και έτσι να τους αποσπάσουν μεγάλα χρηματικά ποσά.


Τηλεφωνούν σε ανθρώπους και τους λένε: «Ο γιος σου σκότωσε κάποιον με το αυτοκίνητο και δώσε 50.000 για να καθαρίσει»! Κάποιοι το πιστεύουν και θέλοντας να προστατεύσουν αγαπητά τους πρόσωπα – συνήθως τα παιδιά τους – δίνουν τα χρήματα.
Έτσι, θύμα τρομοκρατίας κάποιοι νόμισαν ότι θα έπεφτε και ο σεναριογράφος Κώστας Παπαπέτρος, αλλά αυτό που πέτυχαν ήταν να δώσουν ιδέα του αξιόλογου θεατρικού συγγραφέα, για την συγγραφή κάποιας... φαρσοκωμωδίας, ως «μάστορας» του είδους!
Οπως ο ίδιος έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook:
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα, χθες στο σπίτι μου. Η γυναίκα μου έχει πέσει για ύπνο κι εγώ διαβάζω κάτι. Το τηλέφωνο δίπλα στο κομοδίνο τής γυναίκας μου. Ξαφνικά, χτυπάει. Τέτοια ώρα τα τηλέφωνα σε ταράζουν και σε βάζουν σε άσχημες σκέψεις. Το σηκώνει ανήχυχη η γυναίκα μου. Την κοιτάζω... Ακούει κάτι και μπήγει φωνή: "Πού; Πότε; Ποιος" Το χρώμα της αλλάζει, γίνεται άσπρη, πάει να λιποθυμήσει ,τής δίνω χαστούκια... "Ο Πέτρος (ο γιος μας) κάτι έκανε και είναι στην Αστυνομία. Ζητάνε 50 χιλ. ευρώ να τον αφήσουν..." Παίρνω το τηλέφωνο "Ποιος είναι;" "Από Αστυνομικό Τμήμα... Ο γιος σας χτύπησε κάποιον με αυτοκίνητο και μάλλον τον σκότωσε... Για να μην μπλέξετε,δώστε μας 50 χιλιάρικα και ο γιός σας θα είναι ελεύθερος , σα να μην έγινε τίποτα" "Εσείς ποιος είστε;" "Ο Διοικητής τού Τμήματος" "Ποιανού Τμήματος;" Δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι ο γιός σας..." "Μού τον δίνετε να μιλήσω μαζί του;" "Πάρτε τον". Ακούγονται κλάμματα στο τηλέφωνο και μια σπαρακτική φωνή να με παρακαλά να δώσω τα χρήματα αμέσως ή όσα έχω αυτή τη στιγμή, για να μην τον κλείσουν μέσα... Παρ' όλη την ταραχή μου, άρχισαν να μου μπαίνουν ψύλλοι στ'αφτιά. Η Αστυνομία να ζητάει λεφτά; Αλλά και η φωνή δεν έμοιαζε με τού γιου μου Πέτρου και τα ελληνικά του τα άκουγα "σπάσμένα" - όπως και τού "Διοικητή" τού Τμήματος. "Είσαι ο Πέτρος;" τον ρωτάω "Ναι, μπαμπά, γρήγορα! Σε παρακαλώ!.." "Και πώς τον λέν' τον πατέρα σου;" (Δηλαδή εμένα) "Τα λεφτά, μπαμπά, τα λεφτά... Πόσα έχεις τώρα στο σπίτι;" "Σε ξαναρωτάω: Πώς τον λεν' τον πατέρα σου;" "Γιάννη". Του 'κλεισα το τηλέφωνο. Με τα χίλια ζόρια συνεφέρω τη γυναίκα μου, που είχε πέσει δίπλα μου μισολυπόθυμη, μετά από ακατάσχετους εμετούς... Με παίρνει στο κινητό ο άλλος γιός μου (που έμαθε στο μεταξύ το περιστατικό) "Μην ανησυχείτε. Επικοινώνησα με τον Πέτρο. Είναι καλά. Δεν συνέβη τίποτα. Κακόγουστη φάρσα για να πάρουν χρήματα" Επικοινωνώ με το Αστυνομικό Τμήμα Βύρωνα."Είναι το έβδομο παρόμοιο περιστατικό απόψε. Παίρνουν στην τύχη τηλέφωνο κάποιοι ξένοι και ζητάνε χρήματα για δήθεν τροχαία δυστυχήματα..".
Το περιστατικό εντελώς αληθινό. Προς ενημέρωση όλων τών φίλων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Θράκη μας Κινδυνεύει

Η Θράκη μας Κινδυνεύει