}
Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Ο Εφιάλτης, ήταν… Άγγελος μπροστά σας…"κύριε" Φίλη

της Δρ Αλεξάνδρας Γωγούση



Όχι κύριε Φίλη, δεν ήτανε γενοκτονία…

Μια μικρή εικόνα της Παναγιάς, πρόλαβε και πήρε όλη κι όλη, η γιαγιά μου η Ελένη η Γεωργιάδου, από την Σαμψούντα, όταν τους καταδίωκαν να τους σφάξουνε οι Τούρκοι …
Μια μικρή εικόνα και τα παιδιά της…
Μωρά όλα, σύζυγος δεν υπήρχε τον είχαν εκτελέσει οι Τούρκοι λίγα χρόνια πριν! … Όπως κι` όλους τους άλλους άνδρες.
Τα γυναικόπαιδα, πανικόβλητα, έτρεχαν να σωθούν.
Άφησαν πίσω τους τα σπίτια, τα υπάρχοντα τους, τους νεκρούς τους, τις αναμνήσεις τους….
Λίγο νοτιότερα, στα παράλια της Μικράς Ασίας, άλλες χιλιάδες γυναικόπαιδα προσπαθούσαν να αναρριχηθούν στα καράβια των (δήθεν) συμμάχων ! Πρόλαβαν και φορτώθηκαν οι τυχεροί….


Οι άλλοι … «συνωστιζότανε» στην αποβάθρα της Σμύρνης …
Κάποιοι, απελπισμένοι, προσπάθησαν να γαντζωθούν στα καράβια την ώρα του απόπλου…
Το πλήρωμα τους έκοβε τα χέρια με τις χατζάρες…
Οι άνθρωποι με τα κομμένα χέρια, πνιγότανε στη θάλασσα ανήμποροι να κολυμπήσουν…
Θα πέθαιναν έτσι κι`αλλιώς απ` την αιμορραγία…
Η θάλασσα βάφτηκε κόκκινη, ! …
Ένα μωρό, φασκιωμένο, έπεσε από την αγκαλιά της μάνας του επάνω στο κατάστρωμα.
Σκόνταψε πάνω του και το πάτησε ένας ναύτης, … το κοίταξε σα σκουπίδι. Έσκυψε, το πήρε και το πέταξε στη θάλασσα!!
Το είδε ένας βαρκάρης το μωρό.
Το «ψάρεψε» κλαίγοντας και το ξαναπέταξε επάνω στο καράβι… μες` στο σωρό των στοιβαγμένων ανθρώπων…
Πως γίνετε αλήθεια φίλοι μου, μέσα σε κείνον τον χαμό, μέσα σε κείνον τον ορυμαγδό, η μάνα ξαναβρήκε το μωρό της…
Το αναγνώρισε από το κλάμα στην αρχή κι ύστερα από τα φασκιά του!…
-Έτσι σώθηκε ο παππούς μου, κι`έτσι γεννήθηκα κι`εγώ, μου έλεγε γελώντας ένας συνάδελφός μου!
Γι` αυτό σας λέω κύριε Φίλη.
Δεν ήτανε γενοκτονία αυτό που έγινε τότε…
Ταινία της Φίνος Φιλμ ήταν…
Κι εσείς γίνατε πρωταγωνιστής της, στο …remake!
Αφήνω στους αναγνώστες να μαντέψουνε τον ρόλο σας, εγώ ένα σας λέω μόνο:

Ο Εφιάλτης, ήταν…Άγγελος μπροστά σας…


Δρ Αλεξάνδρα Γωγούση


thessbomb



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Θράκη μας Κινδυνεύει

Η Θράκη μας Κινδυνεύει