Ελλάδα, αφού ο Ερντογάν και η παραφροσύνη του αποκτούν πλέον χαρακτηριστικά λίαν επικίνδυνης μολυσματικής ασθένειας...
Γράφει ο Γεωργίου Μιχαήλ
Αυτή η κατάσταση ήρθε και στην Ελληνική Θράκη την επομένη -κιόλας- του αποτυχημένου τουρκικού πραξικοπήματος, όταν άρχισαν οι έρευνες για την ύπαρξη γκιουλενιστών από τους ανθρώπους του τουρκικού προξενείου, αλλά και από διάφορους "τούρκους τουρίστες", που περιδιάβαιναν τα ορεινά των νομών Ξάνθης και Ροδόπης.
Στις έρευνες αυτές, που δεν έχουν σταματήσει, έχουν καταγραφεί Έλληνες πολίτες (μουσουλμάνοι), που είτε είχαν την ατυχία να σπουδάσουν στην Τουρκία, σε πανεπιστήμια που τώρα ο Ερντογάν τα έχει χαρακτηρίσει ως Γκιουλενικά, είτε είχαν την ατυχία να πέσουν θύματα εσωτερικών εκκαθαρίσεων.
Κι ενώ λίγες ημέρες πριν καταγράφαμε τα αίσχη με τις εκκαθαρίσεις ιμάμηδων (ανθρώπων του ψευτομουφτή Ξάνθης, Αμέτ Μέτε) που θεωρήθηκαν Γκιουλενικοί, αλλά και τις παλινωδίες με αποφάσεις του νόμιμου μουφτή Ξάνθης κ. Σινίκογλου, ο οποίος την μία ημέρα διόρισε και την επομένη ημέρα απόλυσε ιμάμη, επειδή ο απομακρυνθείς (ως γκιουλενικός) ιμάμης είναι γαμπρός του ψευτομουφτή, αλλά κι επειδή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης κ. Ζεϊμπέκ δεν συμφωνούσε με την απόφαση του νόμιμου μουφτή και αντέδρασε στην απομάκρυνση και αλλαγή του γκιουλενικού ιμάμη...!
Και εάν αυτά από κάποιους θεωρούνται γελοία, τότε πως μπορεί να χαρακτηριστεί η απομάκρυνση έλληνα μουσουλμάνου, καθηγητή μαθηματικών, επί 15 συνεχή χρόνια εργαζόμενου στο μειονοτικό Γυμνάσιο - Λύκειο Ξάνθης, ο οποίος πριν 10 περίπου ημέρες είδε θυροκολλημένη στην πόρτα του σπιτιού του την απόλυσή του; Και εάν το μειονοτικό Γυμνάσιο - Λύκειο Ξάνθης, ως ιδιωτικό ίδρυμα, έχει κάθε δικαίωμα να απολύει ή να προσλαμβάνει τους υπαλλήλους του, πως μπορεί να εξηγηθεί η στοχοποίηση και απομάκρυνση -με τον χαρακτηρισμό ως γκιουλενικού, όπως ειπώθηκε από στέλεχος του σχολείου, αλλά και από γονείς μαθητών που ξαφνιασμένοι έμαθαν την συγκεκριμένη εξέλιξη- ενός εκπαιδευτικού που ποτέ δεν έδωσε οποιαδήποτε αφορμή, ήταν απολυτως συνεργάσιμος με όλους (και τους χριστιανούς) συναδέλφους του; Πώς μπορεί να γίνει ανεκτή η συμπεριφορά αυτή από τον ιδιώτη ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου σχολείου, ο οποίος ακολουθώντας πιστά τα όσα συμβαίνουν στην Τουρκία, προχώρησε στην απόλυση του συγκεκριμένου έλληνα μουσουλμάνου καθηγητή;
Σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες, πρόκειται για τον Χότσικα Νιχάτ, κάτοικο Μύκης Ξάνθης. Σπούδασε στην Τουρκία και προσλήφθηκε μέσω του συντονιστικού γραφείου μειονοτικών σχολείων και αρνήθηκε να υπογράψει την απόλυση που του θυροκολλήθηκε στην πόρτα του σπιτιού του. Έγινε στόχος του Ερντογάν (έλληνας πολίτης, εντός της ελληνικής επικράτειας) επειδή σπούδασε σε πανεπιστήμιο που έχει χαρακτηριστεί ως Γκιουλενικό! Είναι προφανές πως για τον απολυθέντα καθηγητή είναι πλέον σχεδόν αδύνατο να βρει εργασία ως καθηγητής στην Θράκη (ουσιαστικά έχει "τελειώσει" επαγγελματικά). Παραδόξως, ο ψευτομουφτής Αμέτ Μέτε, που σπούδασε επίσης σε γκιουλενικά ιδρύματα, δεν διώκεται, όπως δεν διώκεται και ένας σημαντικός αριθμός άλλων "προσωπικοτήτων" που εξυπηρετούν τα τουρκικά συμφέροντα στην Θράκη και "σιτίζονται" από το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής.
Όμως, αυτή η ανοιχτή - ξεδιάντροπη δίωξη ως γκιουλενιστή του εκπαιδευτικού μαθηματικού Χότσιχα Νιχάτ, ανοίγει και ένα ακόμη θέμα, αυτό της λειτουργίας των οικημάτων φιλοξενίας (οικοτροφείων) τα οποία λειτουργούν στην Ξάνθη και φιλοξενούν μουσουλμάνους μαθητές των οποίων οι γονείς δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν τα καθημερινά έξοδα μετακίνησης - μεταφοράς τους στην Ξάνθη. Ποιός θα προχωρήσει, λοιπόν, στο κλείσιμο των πέντε γκιουλενικών οικοτροφείων; Επίσης, ποιός και πως θα εξυπηρετήσει την ανάγκη των συγκεκριμένων μουσουλμανόπαιδων, να μετακινούνται καθημερινά προς και από την Ξάνθη; Ποιός και πως, άραγε, θα συμπεριφερθεί (σαν γκιουλενιστές) στους γονείς αυτών των νέων παιδιών, που επειδή δεν είχαν χρήματα επέλεξαν να φιλοξενούνται τα παιδιά τους σε οικοτροφείο του δικτύο FETO (γκιουλενικοί), για να καλύψουν επαρκώς τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες;
Σοβαρό, επίσης, θέμα, τίθεται και με την λειτουργία των παράνομων νηπιαγωγείων, τα περισσότερα από τα οποία λειτουργούσαν με χορηγείες του δικτύου Γκιουλέν, το οποίο είχε αναλάβει τα έξοδα ενοικιάσεως κτιρίων (πρόκειται συνήθως για βακουφικά κτίρια, τα οποία "νοικιάζονται" από την μουφτεία), της συντήρησης των εγκαταστάσεων, αλλά και των πληρωμών των εργαζομένων σε αυτά. Τι θα συμβεί λοιπόν; Θα "αλλάξουν χέρια" και θα αναλάβει το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής το επιπλέον κονδύλι ή θα βρεθούν κάποιοι πλούσιοι μουσουλμάνοι της Θράκης (υπάρχουν αρκετοί με πολλές πολυκατοικίες σε Ξάνθη και Κομοτηνή, αλλά και σε τουρκικές πόλεις) για να συνεχιστεί απρόσκοπτα η (παράνομη) λειτουργία τους;
Ανεξέλεγκτα τα βιβλία των μειονοτικών σχολείων, με την τουρκική προπαγάνδα να οργιάζει
Κανένας έλεγχος του περιεχομένου τους από την Ελλάδα
Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται στα χαρακώματα με την Εκκλησία της Ελλάδος για το θέμα της διδασκαλίας των Θρησκευτικών, χιλιάδες Έλληνες μαθητές, μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα, που διαμένουν στη Θράκη κάνουν μάθημα για το Ισλάμ με βιβλία που εισάγονται από την Τουρκία και δεν ελέγχονται για το περιεχόμενό τους από το ελληνικό κράτος.
Το αξιοσημείωτο δε είναι πως τα βιβλία αυτά διδάσκονται από μουσουλμάνους δασκάλους και καθηγητές αποφοίτους της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης σε δεκάδες Δημοτικά και στα δύο Γυμνάσια-Λύκεια που λειτουργούν στην Ξάνθη και την Κομοτηνή χωρίς καμία παρέμβαση.
Πρόκειται για βιβλία που αφορούν το μάθημα των Θρησκευτικών και άλλα όπως την τουρκική γλώσσα, ενώ μοναδική εξαίρεση αποτελεί η Ιστορία, καθώς στα δίγλωσσα μειονοτικά σχολεία διδάσκονται τα βιβλία που εκδίδονται στην Ελλάδα.
Κατά καιρούς στα βιβλία αυτά διαπιστώθηκαν σε ελέγχους που έγιναν, προπαγανδιστικές παρεμβάσεις της Τουρκίας, όπως η εμφάνιση φωτογραφιών του Κεμάλ ή συνθημάτων ανάμεσα σε σελίδες άσχετων βιβλίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Παραπολιτικά» η οποία βγάζει στο φως της δημοσιότητας το συγκεκριμένο θέμα, η τελευταία φορά που έγινε ένας υποτυπώδης έλεγχος από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ήταν πριν από δύο χρόνια και δεν αφορούσε το τουρκικό βιβλίο των Θρησκευτικών, αλλά τα Μαθηματικά και κάποια ακόμα βιβλία, ήσσονος σημασίας για το περιεχόμενό τους.
Εμείς, απλά σημειώνουμε πως όλα αυτά (και άλλα πολλά που για διάφορους λόγους δεν βλέπουν τελικά το φως της δημοσιότητας), γίνονται όχι μόνο υπό την ένοχη ανοχή και σιωπή του κράτους των Αθηνών, αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις (όπως αυτή που αφορά την τουρκική προπαγάνδα στα βιβλία των μειονοτικών σχολείων) και με την επίσημη σφραγίδα του Ελληνικού κράτους, το οποίο μπορεί να ασχολείται με ποικίλα όσα μηδενικού ουσιαστικού ενδιαφέροντος θέματα, αλλά στα μείζονος σπουδαιότητας ζητήματα οι περιλάλητοι "διασώστες" είτε με τις πράξεις είτε με τις παραλείψεις τους σε πλείστες όσες των περιπτώσεων συμπεριφέρονται ως συνεργάτες ξένων χωρών που εποφθαλμιούν την εθνική ακεραιότητα της Ελλάδας...
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου